Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

Perpisahan ♥ ♥ Everything Is Over !!!


Selamat petang buat semua tatapan anda .
Hope hari nie hari yang paling bahagia bagi pembaca pembaca blog .
Tapy hary nie tidak lah seindah hari hari yang lepas .
Terasa ingin sekali memutar masa masa yang lalu .
Tapy apakan daya .
Saya cuma insan biasa yang di cipta kan Tuhan .

Kesedihan di haty nie masih lagi terasa sampai ke hari nie .
Tidak tahu KENAPA ???
Saya jadi begini .
Tatkala air mata sering membasahi pipi .
Di sangkakan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari .
Mungkin ini takdir yang menentukan antara saya dan dia .
Kami hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan .

Saya ta nafikan dia memang lelaki yang terbaek yang pernah saya kenal .
Cukop terbaek !!! dan terlalu terbaek !!!
EGO ????
SOMBONG BODOH ????
BONGKAK ????
Sifat ini lah yang meracuni dalam diri dia sehingga kan saya ta mampu 
untuk mempertahankan hubungan nie .

Awak, ZULHELMI BIN NORDIN .
Apabila ketiadaan awak di sisi saya .
Saya mengaku saya memang ta boley hidup tanpa awak .
Saya mendoakan yang terbaek untuk awak .
Moga awak dapat yang lagi sempurna dari saya .
Saya mengaku saya terlalu mencintai awak .
Saya terlalu menyanyangi awak .
Sehingga kan saya terlalu mengikut semua perintah awak .
Tapy tolong lah awak . Saya bukan perempuan murahan yang awak 
boley perlakukan macam tu .

Saya mintak maaf dari ujong rambot hingga hujong kaki .
Atas semua kesalahan saya pada awak .
Maki hamun kat awak .
Hina, dan caci saya pada awak .
Semua orang melakukan kesilapan ken awak .




Awak . Saya ta sangka hubungan kita cuma berakhir sampai kat sini .
Saya na awak jage diri awak baek baek yew .
Jangan nakal nakal lagi taw .
Walau apew pong, kita tetap teman @ kawan sampai bila bila .
Menyintai seseowang ta semestinya memiliki . Right ???
Saya tengok awak bahagia bersama orang laen pong da cukop bagi saya .
Semuanya telah berakhir .
Perpisahan adalah jalan yang terbaek .
Jangan lupa semua kenangan kita k abie .

Selamat tinggal sayang .
INGATLAH AKU DALAM SETIAP DOAMU .

Sincerely : NOORFAEZAH ZAKARIA 

ADIRA : LARA LAGI




I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...