Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 14, 2011

GENTING HIGHLAND !!! Kami Datang !!!


Selamat malam buat tetapan blog semua .
Si pemalas datang lagi untuk menulis blog yang selekeh ny .
Tapy kamu semua jangan risau .
Saya tidak merbahaya orangnya .
:)
Hary ny saya agak ceria sedikit .
Mesty kamu tertanya tanya kan kenapa saya gembira semacam jew ny .
Genting is the best !!!
Seyes !!!

Kesejukan di genting highland masih terasa lagi sampai skunk .
Issskkk . Ini ialah buat kali ke 2 saya ke genting dengan c pakcik ny .
Mabok . Pening . Na muntah . Semua nya terasa .
Alahaiii saya ny, macam orang pregnant lak . Hehehe .
Okeyh2 . Move to the point k .
Firstly, ary uhh saya bly tiket bas . 
Saya kabo ken kat pakcik, ta payah susah susah na turun melaka .
Saya straight turun klang sentral .




Then, sampai jew, pakcik cakap muka saya macam taik .
KENAPA ????
Sebab saya terlalu penat dok 2 jam setengah dalam bas uhh . 
Ta ksah ahh pakcik na cakap apew pong . 
Pas uhh pakcik teros drive thru McD sebab dye cakap da lapar sangat tuggu saya datang klang .
Alololo . Cian pakcik ny saya tengok ken . 

Esok nya awal 7 pagy kami da gerak dari rumah pakcik untuk naek kew genting . 
Ta nampak jalan sebab kabus tebal sangat .
Terasa macam dry ny kat oversea plak .
Ta dapat p melboune dapat p genting pong da cukop ahh .
Hahahaha :)



Kami ta na naek sampai atas . 
Sebab saya ny mngemon ngemon na naek kereta kabel kat Gohtong Jaya .
Pehhh . Koya budak budak jew bila dapat beli tiket na naek kereta kabel .
Ramai lak uhh na tunggu turn naek .
Hampeh tol ahh . :(

Tengok ny, muka dak eja .
Senyum macam pakse jew .
Sebab da mabok dok dalam uhh .
Hihihi :)
TOLONG !! Dak eja da na muntah .
Hehehe :)
Lex eja . Lex lu 

Then, da 20 minit dalam uhh, sampai ahh kami kat atas .
Sumpah mabok gila .
Tapy saya buat muka koya releks jew .
Sebab ta na kecewa ken c pakcik ny . :)

"WELCOME TAMAN TEMA GENTING"
THEME PARK OUTDOOR . Sasaran kami yang pertama .
Excited gila ahh na masok outdoor .
Amekkaw !!! 100 henget 2 kepala . Hahaha :)







Sumpah !!! Saya terus demam after alek rumah .
Pakcik demam 2 hari . Hehehe . 
Cakap koya poyo jew, badan banyak stamina kabo nye . 
Hikhik :)
Mungkin saya terlalu penat melayan pakcik sorang ny .
Siapa yang tahu ??? 

Nie lah yang terakhir saya ke sini .

SELAMAT TINGGAL GENTING HIGHLANDS .
This is story that i never forgot 4 ever .
Sayang kamoo abie . 
Terima kasih sebab banyak berhabis duit demi saya .
Lovemoremoremore 

Fast Typing : ZULI3ZAH

I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...