Saturday, December 24, 2011

Terasa Sedey Bilaaaa . . . . . . . .


Heyyy !! Heyyy !! Heyyy !! Warga blogger ..
Salam sayang buat anda semua ..
Minggu lepas adalah hari paling mengerikan bagi saya ..
Untuk pergi Minggu Suai Kenal ..
Almaklum lahh ken, bila da start bergelar seorang pelajar ..
Harus memerlukan pengorbanan ..

"DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM INTERGRASI"
Wahhh .. Senior kat POLITEKNIK MELAKA ..
Bangga lahh jugak sebab pas nie ley buli budak junior .. :)
Hahahaha .

Mak orang adew cakap taw .. Cara macam menghalau jew .. :(
MAK : "Study amek sijil kat poly melaka .. Nie amek dip pong kat poly melaka ..
Pas ny kalo na sambonk study pergi lahh luar melaka"
DAK EJA : "Yelahh mak .. Pas ny orang belajar kat Melboune ..
2 tahun sekali baru balik"

Hahahaha .. Orang dok kamsis seminggu pong da menggelabah mak nie ..
Sebab orang ta call die ..
Nie na soh belajar jaoh jaoh ???
Memang ta ahh .. :) 



Mak saya cakap, sejok haty bila tengok saya pakai macam nie ..
Hahaha :)
Pakai baju kurung .. Pakai tudung ..
Wahhhh .. Da macam ustazah ..
Tapi nie bukan lahh diri saya yang sebenarnya ..
 Mungkin sebab uhh orang yang saya sayang tinggal kan saya ..
Sebab sosial saya yang terlalu melampau ..
Saya free hair ..
Saya ta pernah highlight o colour rambot saya .. 
Nie pong original hair ..
Tapi mungkin orang da bency ken ..
Semua nya nampak buruk kat pandangan mata ..
Walau saya bersumpah sekali pong ..
Tapi rase percaya dia kat saya langsung da ta dew ..
Saya ta taok kenapa macam nie berlaku ..
Mungkin adew hikmah atas apew yang terjadi ..
Tuhan sentiasa nampak apew perbuatan kita ..
Saya harap tuhan tunjukkan semua nya ..



Saya sedar da banyak kali dia suroh saya bertudung ..
Tapy saya selalu abaikan permintaan dia ..
Mungkin dia da dapat yang lagi terbaek dari saya ..
Yang solehah agaknya ..
Walau apew pong saya sentiasa doa untuk dia ..

TERASA SEDEY BILA teringat kat wajah dia ..
TERASA SEDEY BILA ingat kembali semua kenangan dengan dia ..
TERASA SEDEY BILA dengar suara dia ..
TERASA SEDEY BILA rindukan saat bersama dia ..
TERASA SEDEY BILA lihat semua gambar dia ..

Tapi..........
Uhh semua tinggal kenangan ..
Dia tinggalkan saya dengan rasa keegoannya ..
Langsung ta berpaling lagi kat saya ..
Besar sangat kew kesilapan saya padanya selama nie ????

Kawan kawan .. Ley ta saya na ceritakan apew yang saya rasa 
sekarang kat awak semua ..
Ley ta awak semua dengar apew kesedihan saya ..
Saya da ta ley tahan sangat sangat nie ..
Saya terlalu menyanyangi dia ..
Kenapa dia pergi macam uhh jew ..
Saya terasa sangat sangat kehilangan dia ..



Awak .. Saya mintak maaf taw ..
Saya terpaksa tukar header nie ..
Saya kalo boley ta na amek tahu lagi pasal diri awak ..
Walau pong kita berkawan ..
Sume nya amat menyakitkan bagi saya ..
Saya harap awak faham apew saya rasa ..

Andai kata awak nak terima saya ..
Dan maaf kan sume salah saya ..
Saya rasa saya lah perempuan paling beruntung ..
Sebab pernah mngenali diri awak ..

CINTA TAK KEJAM .. TAPI MANUSIA YANG TAK PANDAI MENGHARGAI ..
TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA ..

SALAM SAYANG : EJA


I Love My Apex

Friday, December 16, 2011

Perpisahan ♥ ♥ Everything Is Over !!!


Selamat petang buat semua tatapan anda .
Hope hari nie hari yang paling bahagia bagi pembaca pembaca blog .
Tapy hary nie tidak lah seindah hari hari yang lepas .
Terasa ingin sekali memutar masa masa yang lalu .
Tapy apakan daya .
Saya cuma insan biasa yang di cipta kan Tuhan .

Kesedihan di haty nie masih lagi terasa sampai ke hari nie .
Tidak tahu KENAPA ???
Saya jadi begini .
Tatkala air mata sering membasahi pipi .
Di sangkakan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari .
Mungkin ini takdir yang menentukan antara saya dan dia .
Kami hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan .

Saya ta nafikan dia memang lelaki yang terbaek yang pernah saya kenal .
Cukop terbaek !!! dan terlalu terbaek !!!
EGO ????
SOMBONG BODOH ????
BONGKAK ????
Sifat ini lah yang meracuni dalam diri dia sehingga kan saya ta mampu 
untuk mempertahankan hubungan nie .

Awak, ZULHELMI BIN NORDIN .
Apabila ketiadaan awak di sisi saya .
Saya mengaku saya memang ta boley hidup tanpa awak .
Saya mendoakan yang terbaek untuk awak .
Moga awak dapat yang lagi sempurna dari saya .
Saya mengaku saya terlalu mencintai awak .
Saya terlalu menyanyangi awak .
Sehingga kan saya terlalu mengikut semua perintah awak .
Tapy tolong lah awak . Saya bukan perempuan murahan yang awak 
boley perlakukan macam tu .

Saya mintak maaf dari ujong rambot hingga hujong kaki .
Atas semua kesalahan saya pada awak .
Maki hamun kat awak .
Hina, dan caci saya pada awak .
Semua orang melakukan kesilapan ken awak .




Awak . Saya ta sangka hubungan kita cuma berakhir sampai kat sini .
Saya na awak jage diri awak baek baek yew .
Jangan nakal nakal lagi taw .
Walau apew pong, kita tetap teman @ kawan sampai bila bila .
Menyintai seseowang ta semestinya memiliki . Right ???
Saya tengok awak bahagia bersama orang laen pong da cukop bagi saya .
Semuanya telah berakhir .
Perpisahan adalah jalan yang terbaek .
Jangan lupa semua kenangan kita k abie .

Selamat tinggal sayang .
INGATLAH AKU DALAM SETIAP DOAMU .

Sincerely : NOORFAEZAH ZAKARIA 

ADIRA : LARA LAGI




I Love My Apex

Wednesday, December 14, 2011

GENTING HIGHLAND !!! Kami Datang !!!


Selamat malam buat tetapan blog semua .
Si pemalas datang lagi untuk menulis blog yang selekeh ny .
Tapy kamu semua jangan risau .
Saya tidak merbahaya orangnya .
:)
Hary ny saya agak ceria sedikit .
Mesty kamu tertanya tanya kan kenapa saya gembira semacam jew ny .
Genting is the best !!!
Seyes !!!

Kesejukan di genting highland masih terasa lagi sampai skunk .
Issskkk . Ini ialah buat kali ke 2 saya ke genting dengan c pakcik ny .
Mabok . Pening . Na muntah . Semua nya terasa .
Alahaiii saya ny, macam orang pregnant lak . Hehehe .
Okeyh2 . Move to the point k .
Firstly, ary uhh saya bly tiket bas . 
Saya kabo ken kat pakcik, ta payah susah susah na turun melaka .
Saya straight turun klang sentral .




Then, sampai jew, pakcik cakap muka saya macam taik .
KENAPA ????
Sebab saya terlalu penat dok 2 jam setengah dalam bas uhh . 
Ta ksah ahh pakcik na cakap apew pong . 
Pas uhh pakcik teros drive thru McD sebab dye cakap da lapar sangat tuggu saya datang klang .
Alololo . Cian pakcik ny saya tengok ken . 

Esok nya awal 7 pagy kami da gerak dari rumah pakcik untuk naek kew genting . 
Ta nampak jalan sebab kabus tebal sangat .
Terasa macam dry ny kat oversea plak .
Ta dapat p melboune dapat p genting pong da cukop ahh .
Hahahaha :)



Kami ta na naek sampai atas . 
Sebab saya ny mngemon ngemon na naek kereta kabel kat Gohtong Jaya .
Pehhh . Koya budak budak jew bila dapat beli tiket na naek kereta kabel .
Ramai lak uhh na tunggu turn naek .
Hampeh tol ahh . :(

Tengok ny, muka dak eja .
Senyum macam pakse jew .
Sebab da mabok dok dalam uhh .
Hihihi :)
TOLONG !! Dak eja da na muntah .
Hehehe :)
Lex eja . Lex lu 

Then, da 20 minit dalam uhh, sampai ahh kami kat atas .
Sumpah mabok gila .
Tapy saya buat muka koya releks jew .
Sebab ta na kecewa ken c pakcik ny . :)

"WELCOME TAMAN TEMA GENTING"
THEME PARK OUTDOOR . Sasaran kami yang pertama .
Excited gila ahh na masok outdoor .
Amekkaw !!! 100 henget 2 kepala . Hahaha :)







Sumpah !!! Saya terus demam after alek rumah .
Pakcik demam 2 hari . Hehehe . 
Cakap koya poyo jew, badan banyak stamina kabo nye . 
Hikhik :)
Mungkin saya terlalu penat melayan pakcik sorang ny .
Siapa yang tahu ??? 

Nie lah yang terakhir saya ke sini .

SELAMAT TINGGAL GENTING HIGHLANDS .
This is story that i never forgot 4 ever .
Sayang kamoo abie . 
Terima kasih sebab banyak berhabis duit demi saya .
Lovemoremoremore 

Fast Typing : ZULI3ZAH

I Love My Apex

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...