Saturday, December 24, 2011

Terasa Sedey Bilaaaa . . . . . . . .


Heyyy !! Heyyy !! Heyyy !! Warga blogger ..
Salam sayang buat anda semua ..
Minggu lepas adalah hari paling mengerikan bagi saya ..
Untuk pergi Minggu Suai Kenal ..
Almaklum lahh ken, bila da start bergelar seorang pelajar ..
Harus memerlukan pengorbanan ..

"DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM INTERGRASI"
Wahhh .. Senior kat POLITEKNIK MELAKA ..
Bangga lahh jugak sebab pas nie ley buli budak junior .. :)
Hahahaha .

Mak orang adew cakap taw .. Cara macam menghalau jew .. :(
MAK : "Study amek sijil kat poly melaka .. Nie amek dip pong kat poly melaka ..
Pas ny kalo na sambonk study pergi lahh luar melaka"
DAK EJA : "Yelahh mak .. Pas ny orang belajar kat Melboune ..
2 tahun sekali baru balik"

Hahahaha .. Orang dok kamsis seminggu pong da menggelabah mak nie ..
Sebab orang ta call die ..
Nie na soh belajar jaoh jaoh ???
Memang ta ahh .. :) 



Mak saya cakap, sejok haty bila tengok saya pakai macam nie ..
Hahaha :)
Pakai baju kurung .. Pakai tudung ..
Wahhhh .. Da macam ustazah ..
Tapi nie bukan lahh diri saya yang sebenarnya ..
 Mungkin sebab uhh orang yang saya sayang tinggal kan saya ..
Sebab sosial saya yang terlalu melampau ..
Saya free hair ..
Saya ta pernah highlight o colour rambot saya .. 
Nie pong original hair ..
Tapi mungkin orang da bency ken ..
Semua nya nampak buruk kat pandangan mata ..
Walau saya bersumpah sekali pong ..
Tapi rase percaya dia kat saya langsung da ta dew ..
Saya ta taok kenapa macam nie berlaku ..
Mungkin adew hikmah atas apew yang terjadi ..
Tuhan sentiasa nampak apew perbuatan kita ..
Saya harap tuhan tunjukkan semua nya ..



Saya sedar da banyak kali dia suroh saya bertudung ..
Tapy saya selalu abaikan permintaan dia ..
Mungkin dia da dapat yang lagi terbaek dari saya ..
Yang solehah agaknya ..
Walau apew pong saya sentiasa doa untuk dia ..

TERASA SEDEY BILA teringat kat wajah dia ..
TERASA SEDEY BILA ingat kembali semua kenangan dengan dia ..
TERASA SEDEY BILA dengar suara dia ..
TERASA SEDEY BILA rindukan saat bersama dia ..
TERASA SEDEY BILA lihat semua gambar dia ..

Tapi..........
Uhh semua tinggal kenangan ..
Dia tinggalkan saya dengan rasa keegoannya ..
Langsung ta berpaling lagi kat saya ..
Besar sangat kew kesilapan saya padanya selama nie ????

Kawan kawan .. Ley ta saya na ceritakan apew yang saya rasa 
sekarang kat awak semua ..
Ley ta awak semua dengar apew kesedihan saya ..
Saya da ta ley tahan sangat sangat nie ..
Saya terlalu menyanyangi dia ..
Kenapa dia pergi macam uhh jew ..
Saya terasa sangat sangat kehilangan dia ..



Awak .. Saya mintak maaf taw ..
Saya terpaksa tukar header nie ..
Saya kalo boley ta na amek tahu lagi pasal diri awak ..
Walau pong kita berkawan ..
Sume nya amat menyakitkan bagi saya ..
Saya harap awak faham apew saya rasa ..

Andai kata awak nak terima saya ..
Dan maaf kan sume salah saya ..
Saya rasa saya lah perempuan paling beruntung ..
Sebab pernah mngenali diri awak ..

CINTA TAK KEJAM .. TAPI MANUSIA YANG TAK PANDAI MENGHARGAI ..
TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA ..

SALAM SAYANG : EJA


I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...