Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 03, 2011

I Want To Say You That "I Mizz You Damn Much"




Assalamualaikum . . 
Bahang kehangatan amat terasa sangat .
Aku mulai terasa kehadirannya berada di sisi ku .
Semakin aku jauh dari nya .
Semakin dia menguasai dalam fikiranku .


Abie . Kenapa kita terasa terlalu merindu awak .
Kita tak taok kenapa .
Baru sebulan lebih saya tak jumpa awak .
Tapi rasanya laen macam sangat sangat .
Padahal minggu depan kite dengan awak da na jumpa pong . 
Awak adew cakap nak bawak saya ke suatu tempat .
GENTING HIGHLAND AGAIN !!!!
Wahhhh . Best nyew awak .
Ken . Ken . Ken .

Awak . Semalam ken saya kuar p Jusco AEON .
Saya terasa sedey sangat bila nampak cople cople jalan pegang pegang tangan .
Ramai sangat beratur kat GSC uhh na beli tiket wayang .
Kite terasa terkilan sebab nak ajak awak, awak dok jaoh dari saya .
Na jumpa awak pong sebulan cuma sekaly jew .
Tapy saya bersyukur sangat sangat sebab dapat laki macam awak .
Saya tak dapat bayang kalau awak tak dew dalam hidup saya .

Awak . Nanty kalau kite jumpew, kite nak mintak satu jew permintaan dari awak .
Mesty awak tertanya tanya ken apew yang saya mintak ????
Hehehe . Awak taok ken saya ny genyah .
Saya na awak plok saya macam ny boleh tak ????


Tengok ahh kite ny . Suka gatal dengan awak ken .
Awak cakap dengan kite semalam (3/12/11)

ABIE : "Sayang . Abie nak cakap ny "
SAYANG : "Abie nak cakap apew ??? Cakap ahh "
ABIE : "Sayang . Abie nak sayang yang pertama dan terakhir dalam hidup abie boley ???
Sebab abie da terlalu cayang kat sayang . 
Abie ta taok kenapa abie tak macam laki laen .
Abie da anggap sayang ny future wife abie .
Boley ta sayang ??? "

Sumpah . Kite terharu sangat sangat awak cakap macam uhh kat kite .
Awak, kite doa kan hubungan kite sampai bila bila yew .
kite tak nak bercinta bagai nak rakkk .
Tapi putus juga akhir nya .
Malu ken ???
Hanya takdir yang bole memisahkan kami .

Awak . Saya teringin sangat sangat hubungan kite sampai ke tahap ny .
Ta salah kan kalau kite mendoakan yang terbaek dalam hidup kite .

"Aku pasti punya masalah tiap kali ingin menulis puisi buatmu .
Entah kenapa . Kuasa cintamu lebih hebat dari kata kata
 yang akan terkeluar .
Saat itu langsung aku setuju yang dirimu satu .
Dan hari ini kau telah menjadi isteriku .

Ampunkan aku kalau aku pernah berkasar .
Ampunkan aku kalau aku pernah mengherdik .
Ampunkan aku kalau aku pernah menjerit .
Ampunkan aku kalu aku pernah terpekik, melolong .

Isteriku, percayalah sebabnya kasih dan cinta .
Akan ku jaga kau seperti ku jaga diriku sendiri .

Memang hidup ini tidak pernah ada jaminan keselamatan .
Bahaya, ancaman di mana-mana . Tapi selagi kau dalam dakapanku .
Aku berjanji akan menjagamu . Setiap saat dan waktu .
Setiap siang dan malam . Setiap guruh dan hujan .
Setiap panas dan terik . Setiap nafasku .

Aku sering menadah telapak tangan dan memohon pada Tuhan 
agar kau, bukan sahaja menjadi isteriku 
tetapi menjadi isteri yang disayangi Allah Ta'ala .

Isteriku, selamat datang ke hidupku .
Selamat menjadi isteriku, selamat menjadi ibu pada anak-anakku kelak .

Selamat menjadi menantu ibu bapaku .
Selamat menjadi adik dan kakak pada adik-beradikku .

Selamat menjadi keluargaku, selamat menjadi pelengkap hidupku .
Selamat menjadi separuh dari aku ."



From : ZULI3ZAH
SAYANG DATO AMY !!!!
MIZZ HIM DAMN MUCH!!!!


I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...