Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23, 2011

Kerana DP Kami Bergaduh -.-


Selamat petang buat pembaca pembaca blog . :)
Sorry girl girl ang boy boy atas kesengalan diriku yang begitu 
malaz mengupdate blog .
Almaklum lahh kan, blog saya nie ta dew lahh seberapa pong .
Macam blog anda semua .
:)
Ok . Post kali nie laen sikit .
Sakit hati sikit untuk saya cerita kan .
Gggrrrr -.-

Saya adalah antara peminat cerita CINTA ELYSSA .
Nak tahu kenapa terlalu taksub dengan dengan cerita uhh ???
Sebab JOHAN ASHAARI (botak juvana) lahh yang main hero kat cerita uhh .
Yang paling bangga sekali dia orang MELAKA seyyy .
Hahaha -.-
Sampai kan dalam facebook pong saya sanggup letak DP pic johan .
Marah sungguh pakcik abie kat saya .
Kerana DP lahh kami bergaduh .
Dye cakap johan juvana uhh pong ta kenal saya .
Lowat lowat na letak pic dye .
Jeles kew apew pakcik abie nie, sebab saya tak letak DP pic dye .
Ahaksss .



Then, pakcik abie da bengang, dye boley letak DP pic fasha sandha .
Adoyaiii .
Ingat saya jeles sangat kew ????
Apew pong tak boley ahh pakcik abie nie . Hahaha :)



Banyak kali gak kiteorang gaduh pasal cerita elyssa nie .
Pasal nya johan uhh orang melaka .
Pakcik kan orang selangor .
Dye cakap apew taw.

"Ingat orang melaka nie bagus sangat kew acting"
"Abie tengok cerita nie pong sebab adew fasha"
"Ingat abie na tengok kew sangat kew muka johan uhh"

YA ALLAH . Saket hati sungguh hati saya bila pakcik cakap macam uhh .
Saya tak pernah nak cari pasal dengan dye .
Tapi dye langsung ta nak jaga hati saya .
Ken . Ken . Ken .
Tengok ahh, betapa marah nyew pakcik kat saya .
Dari pagi sampai kew petang langsung tak nak call saya .
Saya admirer artis pong tak boley .
Apew yang saya buat semua nyew tak boley .
Bukan saya kenal pong artis uhh ken .
Issskkkkk~~~
Teruk ahh pakcik nie .

Pakcik, saya sayang pakcik sorang jew ok !!!
Pakcik jangan lahh marah saya tak tentu pasal .
Tapi ingat saya nak berbaek kew dengan pakcik .
Pakcik pujuk saya dulu, baru saya tak keras kepala !!!
Pakcik yang marah saya, saya lak kene pujuk die !!!
Banyak cantek !!!
Saya da kecik hati dengan awak taok tak !!!
Kalau awak tak nak cari saya tak pew !!! 
Adew saya kesah !!!
Ok, Byee !!!

Hati Yang Disakiti : EJA

I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...