Monday, November 07, 2011

BOLEH TAK KALAU . . . . . . . . . . . .


KAWAN-KAWAN, boleh tak kite nak luah apa
yang selama ni terbuku dalam hati, paru2 ,
jantung dan limpa kite ? agak2 kawan kawan nak dengar tak ?
kalau tanak dengar pun, kite nak cakap jugak boleyy ? 
kite dah taktahan lagi nak tanggung sorang sorang . ;(

BOLEH TAK kalau kite taknak hilang awak ?
BOLEH TAK kalau kite nak kite sorang je dalam hati awak ?
BOLEH TAK kalau kite nak awak ada
time kite perlukan awk ?
BOLEH TAK kalau kite tak maok awak tengok perempuan lain ?
BOLEH TAK kalau kite tanak prempuan
lain kacau awak ?
BOLEH TAK kalau kite marah bile prempuan lain
kacau awk ?
BOLEH TAK kalau kite nak jaga awak sampai mati ?
BOLEH TAK awak pegang tangan saya
saat saya terjatuh ?
BOLEH TAK kalau kite nak marah dan hentam
orang yang sakitkan hati awak ?
BOLEH TAK kalau kite nak backup awk
walaupun benda tu salah awak?
BOLEH TAKK ,. 
kalau kite nak sehidup semati dengan awak ?
BOLEH TAK ? BOLEH TAK ?

Kenapa awak berubah saat akhir kite da menyayangi diri awak .
Saat saya da mencintai awak sepenuh hati saya .
Saya tak boleh lupa apa yang berlaku saat 6/11/2011 .
Siapa saya dekat dalam hati awak ???
Saya menagis kerana awak .
Tapi awak langsung tak endah .
Awak bia kan saya kat tepi jalan tanpa rasa kasian .
Kalau awak makin membenci saya .
Bagitahu saya .
Yew awak . Tapi jangan perlakukan saya macam sampah .

Saya rindu kan zul yang dulu .
Saat awak pandang saya .
Saat awak senyum pada saya .
Saya sedey taw . ):
Saya terkilan sangat sangat .






Saat awak cakap "Bie akan ciom dahi sayang waktu kita kawen nanti . 
Romantik kan sayang????"
Mana semua kata kata awak, yang awak pernah ungkap kan dulu ????
Mana awak ????



AWAKZulhelmi Nordin ♥
awak sedar tak awak begitu bermakna
dalam hidup kite ? 
kite sayang awak sgt2 walaupun awak da buat saya macam macam . 
Walaupun awak tinggal kan saya dekat terminal sorang sorang .
Walaupun awak biar kan saya balek sorang sorang dari klang sampai ahh melaka .
Dan awak langsung ta jengok saya waktu saya balek .
Boleh tak jangan sape sape amek dia dari kite ? sebab kite tak sanggup :(
Kite taktahu kenapa .
Apakah ?
Kenapa ?
KITE MEMANG BETUL BETUL TAKTAHU .
Kenapa DIA . begitu berharga ;'(
Mungkin sekarang kite lebih matang .
Lebih tahu bagaimana untuk
MENGHARGAI .
Seterusnya kita 
DIHARGAI . 
Kite BAHAGIA dgn awk .
TERIMA KASIH AWAK !

Aku kaum HAWA lemah yang dijadikan
dari tulang rusuk kiri kaum ADAM .
Aku bisa berkata-kata , lidah mampu 
meluahkan bicara . 
Namun, tanpa
pasangan ku mana mungkin aku dapat
berlindung sendirian .
Aku perlukan
payungan dari kaum ADAM . 
Yang akan terus 
memimpin aku , memapah saatku tersungkur .
Menyeka airmata dari membasahi pipi .
Memberi semangat untukku dan 
seterusnya menjaga tiang2 masjid yang didirikan
bersama tanpa sebarang keraguan .
Aku percaya jodoh ALLAH S.W.T .
Disebalik nya , hanya engkau Maha Mengetahui .
Dan aku akan terus bersabar (:
INSYAALLAH .

MY SINCERE : ZULI3ZAH (sad)
 

I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...