Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 09, 2011

Hari Raya Aidilfitri

Salam Sejahtera . (:
Cehhhh makcik nie . Da cam pembaca berita plak . Sewel =='
Mintak maaf lahh yew . 
Bulan=bulan puasa nie malas na tekan keyboard .
Biase lahh pewot pun lapar, na create blog pun ta dew mood taw .

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Sebening Wudhu, Sesuci Al-Qu'ran . 
Semerdu alunan zikir, Seindah Solat .
Setenang hati yang tiada benci & dendam .
Jika tanganku tak sempat berjabat .
Jika muka tak sempat bertatap .
Bukalah pintu kemaafan untukku .

Wahh makcik nie kan, kemaen lagi . (:
First day tyme raya saya raya ngan family .
Tapy dalam family kekurangan seorang insan .
Iaitu arwah ayah yang setahun lebih pergi .
Ermmmmm ):
Tapy kami adik beradik tetap happy macam dulu .
Makcik beraya dengan pakcik mase second raya .
Sebab dia raya kat kampung nenek dia .
Alamak !!!! Jumpa lagi c pakcik nie . hehehe .
Tapy pakaian kami tahun nie ta same padan sangat 
Baju kurung makcik merah hati .
Baju melayu pakcik merah jambu .
Adoiiiiii .

Makcik kelihatan ayu bila berbaju kurung .
HAHAHA .(:

Nie lahh pakcik saya . Yang saya sayang sekali .
Cermin mata ta tahan pakai dengan baju melayu .
HUHUHU . :P
Aloorrr3 . Pakcik saya nie kalau bergambar langsung ta na senyum .
Pakcik, my mom cakap kan kalau senyum uhh satu sedekah .
Cuba pakcik senyum .
(:
Alooorrr3 . Comey nyew dye . HEHEHE .
Sudahh3, nanty pakcik saya nie kembang plak .
Makcik yang susah taw . (^.^)

Walau apew pun saya na mintak maaf pada semua yang mengenali diri saya .
Sempena hari yang mulia ini .
Saya memohon kemaafan jika tersalah kata, yang menyakitkan hati .
Setiap manusia ta lary dari melakukan kesilapan .
Betol kannn ?????
So, ta salah kalau saya mintak maaf pada sesiapa yang terasa hati
or sakit hati dengan saya .
Saya sedar saya nie jahat orang nya .
Actually, suka mengeDOG orang memang favourite saya .
Lagi-lagi orang yang suka wat taik dengan saya .
HAHAHA (:
1001 kemaafan untuk anda semua .

P/S : Kata-kata itu tidak memberi makna 
untuk menjelaskan perasaan .
Manusia boley membentuk seribu kata-kata .
Tapy kata-kata bukan bukti unggul nya perasaan .


Sincerely Heart : ZUL!3ZAH


I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...