Friday, September 09, 2011

Happy Tyme

Salam Keceriaan buat tetapan blogger .
Aishhh . Sudah lama ta update blogger ny .
Terima kasih yang tidak terhingga andai anda masih lagi sudi
menilai, membaca penulisan yang mengarut entah ape-ape . Hehe
Hari tu kan, 27/8&29/8 saya pergi beli baju raya dengan Sunshine saya . Hehe .
Cian kat dia . Banyak duit dia abis beli kan saya baju .
Bagi saya duit belanja lagi . Mesti ingat saya nie kaki kikis kan .
Tapy bukan saya yang maok .
Sunshine yang cakap, dye da sedia kan peruntukan duit untuk saya dengan dye .
Saya ta mintak apew-apew pn taw .
Sedeyyyyy . :(
Tapi ta pew, Yang penting kami bahagia sanad2 .
After that kitaorang pergi buka sama-sama .
Makan kt K5 nama tempat uhh .
Famous kat semabok dengan asam pedas yang sedap .
So kitaorang pn melantak jew ahhh .
Almaklum ahh an, tyme2 pose ny penat nyew laen macam .
Ermmmm . Not bad ahhh masakan kat c2 .
Sampai makcik bergaduh dengan budak kedai makan uhh sebab ta cakap awal2 tempat uhh da book .
Kata nya adew orang booking tempat duduk kami .
Hati makcik nie taok jew ahhh baran nyew macam ane .
Setakat tempat duduk customer uhh makcik ta heran ahhh .
Ingat makcik hamak sangat ekk !!!!!
Panas haty !!!!!
Geram !!!!
Sampai makcik cakap macam uhh kat budak kedai makan uhh .
Kecian dye . ):
Adoiiii makcik nie, sabar yew .
Sabar Cik Eja !!!!!!!
ErRrRrRmmmmm .
Lepas abis makan an, saya cakap kat sunshine .

"Bie . sayang adew bende nak bagi kat bie"
"selama nie bie da banyak abis duit kat sayang"
"Bie . Cincin nie tanda ikatan kita yew ."
Walaupun kita nak adew ikatan pertunangan lambat lagi, sebab bie cakap bie na kumpul duit dulu"
"Umur kita 23 tahun bie cakap baru kita tunang"
"Hanya cincin nie jew yang sayang mampu bagi"
"Kalau bie ta nak pakai bie buang jew kat laut taw"


Sunshine tampar muka saya . Sedey taok !!!
Tapy ta pew, dia cakap setiap pemberian yang saya bagi, dye tyme seadanyew . Hehe .
macam pakcik menerima diri makcik seadanya . (^.^)
Skema la plak makcik nie . Walau apew pun saya tetap sayang kan pakcik taw .

Pakcik . Laki (Budak Pizza Hut) yang tegur makcik tyme kte makan KFC uhh .
Makcik ta dew ape-ape pun ngn dye .
Kami kawan sebab watsons ngan pizza hut sebelah jew .
Pakcik, makcik pn ta ingin dengan laky yang hidup nyew terumbang ambing lagi .
Makcik bersyukur sebab dapat pakcik .
Makcik ta heran pun kalau pakcik ta bagi makcik kawan dengan dye .
Budak baru na up cam uhh .
Sekecik kuman pun makcik ta harap !!!!
Titik noktah !!!!!!

Sekarang makcik da ta lalu pun depan pizza kalau na pergi makan .
Demi pakcik makcik sanggup lalu jauh .
Nanty makcik buat dinding yew dekat watsons uhh .
Bia Watsons dengan Pizza Hut terpisah .
Wahhh makcik nie .
Loya borok plak dye .
Kunk kaki pakcik uhh da melekat dekat molot makcik bawu taok !!!
HEHEHE (:

Pakcik . Makcik mintak maaf yew .
Makcik ta curang pun belakang pakcik .
Makcik sayang kan pakcik .
Pakcik jangan tendang pintu kereta  lagi taw .
Makcik takot .
Cian pintu kereta pakcik nanti .
Kalo kemek kan da susah !!!
Okey !!!!

P/S : Jodoh ajal dan maut adalah di tangan ALLAH S.W.T .
Kita hanya mampu berdoa , meratapi , meminta .
Dan DIA akan menentukan yang terbaek .
Sesungguhnya segala kesulitan dan kemudahan datangnya dari DIA .
ALLAH ta kan mnguji kita tanpa memberi ganjaran yang melimpah ruah .
Sabar lah dengan ketentuan-NYA .
Insya-ALLAH :)


♥ Lots Of LOVE : ZUL!3ZAH ♥


I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...