Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 03, 2011

Kesedihan Hati

Selamat Malam Kepada Pembaca Blog Saya =="
Ini adalah perbulan antara saya dan hati saya .

Saya : Hati oouuhh hati . Napa kau sakit ????
Hati : Awak . Saya sakit sebab ada insan yang da lukakan hati awak .
Saya : Macam mana awak taok ????
Hati : Sebab saya kan nyawa awak . Saya taok apew yang awak rasa .
Saya : Awak . I broken heart . Someone make me like this . I so sad my heart .
Hati : Jangan terlalu sedih . Ada hikmah apew yang berlaku . Kesilapan membuat kan seseowang uhh matang .
Saya : Hati . Boleh ta kalau awak selalu menemani saya ????
Hati : Saya selalu ada dalam jiwa awak . Pasty saya akan selalu menemani awak .
Saya : Saya keseorangan sekarang . Tiada siapa peduli kan saya .
Hati : I will always beside you honey . 
Saya : Tyma kasih hati . Lepas ny tiada siapa akan melukan hati saya lagi .

Hidup nie kadang-kadang macam roda . 
Kejap ke bawah kejap ke atas . 
Mungkin ada hikmah dengan apew yang berlaku .
Setiap percintaan ta semesty nyew akan membahagiakan .
Tanpa kekecewaan bukan cinta nama nya .
Tapy sume itu hanya sementara .
Manusia di berikan pikiran untuk berpikir .
"SUNSHINE"
Awak pikir lahh apew yang terbaek .
Selama perhubungan ini apew yang saya berkorban untuk awak .
Mungkin awak memerlukan masa .
Its okay .
Tapy cary lahh  saya kalau awak rasa ta boley hidup tanpa saya .
Ego mnguasai dalam diri awak . 
Walau apew pun yang berlaku .
Saya percaya awak tetap sayangkan saya .
Jangan bergaduh lagi sayang .
Saya mohon . 
Saya keseorangan .



............................................................................................

Saturday , July 2 , 2011

Salam Hormat Pembuka Bicara Untuk Anda Semua .
Hari ini adalah hari paling membahagiakan saya . 
Na taok napa ????
Kalau na senyum sampai ke telinga boley ta ??? (:  ♥ ♥ ♥
Aiisshhhh . Banyak love ahh plak .
HEHEHE (: . Okay-okay . Move to da point yeahhh .
Sebenarnya saya da baek dengan "SUNSHINE" saya .
Alorrrr3 . So happy sangat-sangat .
Saya taok ta sampai seminggu dia memang ta boley hidup tanpa saya taw .
HAHAHAHA (: Malu nyaaaa .

"Sayang . Ta maok yew gaduh-gaduh lagi . 
Bie windukan sayang . "

Da2 . Ta maok ahh cakap kat sini apew yang sunshine cakap .
Malu sangat-sangat da ny .  ♥ ♥ ♥
BTW, saya doakan moga hubungan kita akan kekal abadi .
Hingga ke akhir hayat .
Siapa taok bila Tuhan mula menukar perancangan .
Hubungan kita akan ke arah yang lagi baek .
Okay-okay . Tamat di sini saja ok .
I didn't have much tyme .
See you again for the next post SURPRISE !!!!!

 ♥ Sukasukichentakami  ♥ 
 ♥ ZUL!3ZAH  ♥



I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...