Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 24, 2011

My Life Without Beloved Family

Selamat Malam & Salam Keluhuran Buat Tatapan Pembaca . 
Sedih, sebak tatkala menagis bila membuat coretan ini . 
Nyawa saya adalah pada family saya .
Tanpa IBU & AYAH sapa ahh saya di dunia ini .
Tapy setiap manusia ada nasib masing-masing yang TUHAN uji .
Pada saya, saya terima ALLAH menguji saya bila ayah saya yang pergi dulu .
27/4/2010 adalah tarikh yang amat menyedih kan saya sebagai seorang anak .
Tapy saya taok ALLAH lebih menyanyagi Dia .
Kali terakhir ayah melihat anak nya melangsungkan perkahwinan adalah abang sulung saya pada 4/4 .
Saya ta taok napa ALLAH bagi dugaan sebegini di saat saya na menghadapi peperiksaan ?????
Walaupun saya ta boley terima kenyataan .
Tapi saya tetap akan ingat sampai bila-bila kata-kata AYAH,
"Eja . Belajar betul-betul . Ayah ta na ada gagal dalam pelajaran ."
YA ALLAH . KAU kuat an ahh haty ku ini !!!!! 

Kenangan Bersama AYAH ):
Dan ny ahh ibu ku yang tersayang . I LOVE YOU !!!

Ny ahh Hero ku my bro, HASRULNIZA . HEHE (:

Adik yang paling bongsu HIDAYAH namanya .
Nama pnggilan Dik Mok . HEHE (:

Akak ku ZALINA bersama familynya .
Bahagia gitu !!!

I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...