Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 11, 2011

Diri Awak & Diri Saya

Setiap malam masa bergayot awak selalu cakap . 
"Sayang . Sayang jangan wisau yew . 
Bie sentiasa cyangkan sayang . 
Untuk tinggalkan sayang memang jauh sekaly . 
Tapy satu jew permintaan bie . 
Tolong lah buang sikap ego & blaja menghormati bie ."

Awak . Setiap malam saya selalu teringat kat awak . 
Saya taok saya ta layak untuk diri awak . 
Awak terlalu baek untuk saya . saya jahat !!!! tapi nape bila saya soh cari lain awak ta na . 
Nape !! Nape !! Nape bie !!

Awak . Saya jnjy akan berubah . Demi diri awak, saya snggop lakukan apa saja . 
I'M PROMISE !!!!
Awak . Npew yew setiap ary kita salu gado . 
Perlu kew setiap mlm sy mengis kerna awk ??? Perlu kew ????
Awk na sya berubah, tapy awk pn ta pnah berubah . 
Awk taok an sy ta ske bila awk kua mlam . 
Dan sya taok awk taok apew sbb nyew . 
Sya ny kong2 idop awk kew ??? 
Smpai awk cm da buhsan idop ngn sy . 
Setiap mlm kita salu gado skunk . 
Awak . Kalo ahh awk da ta na idop ngn sya lagi, awk ckap yew ??? 
Sya time apew jua kputusan awk . 
Tapy  tlg jgn seksa sya cm ny . 
PLEASE AWAK !!!!
SAYA SAYANG AWAK KETAT2 !!!!




I Love My Apex

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...